you stole him from me !
Thursday 19 January 2012 . 21:37 . 0 love me


assalamualaikum ! hai pepps ! hurm ` aku nak cerita sikit nieyh ! aku dah demam dua hari dah ! coz jangkiut kawan saya dekat sekolah @ hurm ! geram ! hey awak ! saya nak story pasal budak comey kat kelas sye ! winkII

hehehe ~ gambar kat ats tuh bukan dia okeyy ! cuma perhiasan semate_II ! huhu ^^ dah dua hari aku tak bergadoh dengan dia , coz aku demam ! so , aku tak ade mood ! pes time nieyh ! dalam sejarah aku tak kelua rehat dengan kengkawan aku 1 biaselah , aku nieyh seorang yang kuat makan @ meyh_II haaa ~

okeyy 1 aku minat dia nak mati ~ samapai aku pergi toilet pon aku ingat kat dia ! damn betol ~ aku pon tak tahu kenape ! yang penting seriusly aku minat dia tahap gaban ! soryy ye BI aku tak semantap korg ! wink_II >< , so aku minat dia , okeyy , aku dah mula nak ,merepek !

okeyy ! dia kiut tahap gaban ! rambut dia lah paling aku suka ! tapiey muka dia tak kiut kalau tak pakai songkok ! wink_II hehehe ~ okeyy , aku dah nak mula jinak_II nak kawan dengan dia ! dah nak rpt dah pon @ alamak ~~~!!!!! ADA YANG KACAU DAUN LAH ! hish ~ mamat kiut dia niyh pulak suka dekat nyer si kawan aku ! BFF lagi ! aku gerammmm ~~~~!!!! and aku tension ~ hurm ~!

aku sedih ! dah lah tengah selsema ! aku nangis huaaaaaaaaaaaaaaa 'O_O' ! hurm ~ hanya ALLAH saja yang tau betape sedihnyer aku mase tuh 1 damn betollah ! skunk nieyh pon dia dah tak slalu dudok tempat dia ! dia slalu dok blakang nak berbual dengan kawan aku yang die suka tuhh haaa !

DAMN, DAMN , DAMN ,
okeyy guys ! i nak sambong nangis ! bubbye semua ! 


Author

Anis Azwani Kariwon
14 y/o
kalau masuk ke dalam blog saya , jangan buat sepah okeyy ?
follow saya di sini ! tinggalkan link anda di cbox saya !

Scream Loud


Credits

Template by: Aina Marsya
Background by: NurHafizah Pija
Basecode by: Ayem Rawi
Cute Icon by: Drikoti
Cursor by: Izyan
Velkam to my unprivate diary. Be nice here, dear. Do follow, enjoy and happy here. Wanna back to dashboard? Byebye :3