my holiday planning
Wednesday 18 January 2012 . 05:08 . 0 love me


assalamualaikum 1 okeyy i straight to da point okeyy ?!
cuti raya cina aku n family pergi memancing di tepi laut ! AKU TAK SUKAA !
nanti aku gelap , hish ~ dah lah kawad aku kene berjemur 1 i say man ! hitam lagi !
nak hitam cepat , nak puti balik lambat !
huaaaaa! i and my sister don't wanna go ! kita org cpt boring ! i say man !
hihi ! okeyy 1 awak saya nak update entry lain ! bubbye ~


.
Author

Anis Azwani Kariwon
14 y/o
kalau masuk ke dalam blog saya , jangan buat sepah okeyy ?
follow saya di sini ! tinggalkan link anda di cbox saya !

Scream Loud


Credits

Template by: Aina Marsya
Background by: NurHafizah Pija
Basecode by: Ayem Rawi
Cute Icon by: Drikoti
Cursor by: Izyan
Velkam to my unprivate diary. Be nice here, dear. Do follow, enjoy and happy here. Wanna back to dashboard? Byebye :3