hye ! destinasi hidup saya
Wednesday 18 January 2012 . 04:38 . 0 love me

assalamualaikum , awakk ! kalau tak jawab dosa okeyy ! perjalan hidup saya pnjg , impian saya untok bercinta , musnah sama sekali , kerana saya lebig mementingkan pelajaran , keluarge , kawan_II dan lain_II ! apa perlu nya cinta ? perlukah seseorang itu bercinta ? haaa ! saya bukan lah nak berlagak bagus ! tetapi hanya kongsian saya sahaja ! wak jang terasa pulak yaa !

saya nak bagi tahu awak apakah maksud cinta yang sebenar_II nye !

cinta bererti :

jika kita benar_II mencintai seseorang kita tak akan pernah berhenti memikirkan tentang mereka , walaupun sesaat dan merasekan dialah segalea_II nya !

perasaan yang tidak dapat di lihat dan di jelaskan ! tapi , boleh dirasai dan jika kita benar-II menyintainya , kita sanggup mati untuknya
[
[
[
[
[
[
jangan lah sampai bunoh diri ! berdosa ya kawan _II

okeyy lah semua ! saya nak updated satus lain ! see you next status okeyy ?


.
Author

Anis Azwani Kariwon
14 y/o
kalau masuk ke dalam blog saya , jangan buat sepah okeyy ?
follow saya di sini ! tinggalkan link anda di cbox saya !

Scream Loud


Credits

Template by: Aina Marsya
Background by: NurHafizah Pija
Basecode by: Ayem Rawi
Cute Icon by: Drikoti
Cursor by: Izyan
Velkam to my unprivate diary. Be nice here, dear. Do follow, enjoy and happy here. Wanna back to dashboard? Byebye :3